Nu!

2008-11-12 @ 15:35:19
Inga mer inlägg på denna blogg, Ingen kommer kunna snoka till sig fakta om mitt liv som ingen behöver veta av. Jag har tagit bort min pixbox, bilddagbok, alla mina länkar på min dator till alla bloggar jag följer, nu finns det bara ett tiotal kvar. Och nu denna blogg. Eller ska inte ta bort den här bloggen, för har mycket saker som jag vill ha kvar, som jag inte ids börja kopiera, så därmed kommer denna stå tom. Nu vet ni. Hoppas mitt liv har varit så jävla intressant, men nu ska jag bli anonym. Eller så anonym så ingen vet någonting om mitt liv. Ha de bra!

Peace out
/ JENNIFER

Kommentarer
Postat av: en superstraight som undrar

lovely

2009-02-03 @ 23:09:03

Kommentera vettja:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0