pathetic girl

2008-10-28 @ 22:17:47
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva för att förstå någonting. Anser bara att detta är sjukt patetiskt, och förstår inte vad som är det stora problemet? Men olika människor, sjukt olika människor möts. Tror att dom är bra för varandra eller bara för att någon är lik någon annan? För att den ena personen vet om den andres historia eller tvärtom. Så patetiskt så jag nästan inte förstår hur jag ens orkar bry mig. Men du var ingenting för någon, nu syns du och märks. Men tacka mig den dagen du insett att det faktiskt var jag som fick dig att synas. Och nej jag är inte egocentriskt, jag har bara insett att det inte kan ligga till på något annat sätt. Och jag blir nästan rädd, För om du, som inte betydde någonting, eller som inte syntes till för omvärlden kan bli känd. Vad fan kan jag då inte bli ?


Och förresten, livet leker och jag är lycklig. Så jag klagar inte. Jag blir bara så himla frustrerad över denna så omtalade värld. Hur äcklig den egentligen är. Förstår inte folk som vill, jag skulle be er vända. Det är inget roligt spel, eller rolig lek, utan det är ett komplicerat quizspel, eller konstigt alfapet. Bara massa komplicerade ord, meningar och huvudpersoner. 

Helgen bestod av Cleo fredag, Pentan lördag. Fett med röj!
Nu ska vi mysa vidare, men jag är lite förkyld!

Kommentarer
Postat av: jo, det skulle du gärna vilja veta!?

Du är ju helt sjuk i huvudet! Om jag var som du, så skulle jag söka vård, akut!

2008-10-30 @ 14:06:30
Postat av: en som undrar

jag förstår inte, är det här ett inlägg till någon av dina ex? menar du att varje flata som du så kallat "omvandlat" står i någon sorts tacksamhetsskuld till dig för att du fått dem att synas på flathimlen, eller va? människor träffas ju genom andra människor hela tiden, inte bara inom homovärlden. ska alla börja skriva arga blogginlägg om sina ex så fort de träffar en ny som man vetat vem det är?

2008-10-30 @ 18:02:35
Postat av: anna-sofia

herregud...

2008-10-30 @ 20:14:08
Postat av: snuffels

Man kan inte annat än garva alltså..

2008-10-31 @ 01:56:37
Postat av: en superstraight som undrar

men vänta nu..

är det inte liite äckligt iaf att tänka sig att man är buksyster med halva landet och att hur man än vänder och vrider på sig så kommer man aldrig ifrån det här nätverket av människor som man har koppling till?

hur lyckas man gång på gång beblanda sig med någon sm känner igen ens historia?

finns det verkligen så få brudar att välja bland?!

det var iaf så jag tolkade hela det (uppenbart och underbart) "upprörande" inlägget.

2008-10-31 @ 09:58:40
Postat av: till en superstraight som undrar

problemet med att alla har legat med alla finns ju i heterovärlden också, men inte lika utbrett. eftersom homovärlden är mindre än heterovärlden är det självklart lättare att ligga med någon som redan legat med någon man känner.

sedan är ju frågan om det verkligen är ÄCKLIGT att ligga med någon som redan har legat med någon man känner.



jag är för övrigt flata och har inte legat med en enda som i sin tur har legat med någon jag känner. ska jag också skriva blogginlägg om det?

2008-10-31 @ 12:40:20
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-31 @ 12:52:03
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: svar av en superstraight

jag vet ALLT för väl att det finns nätverk till höger och vänster i heterovärlden.. som sagt finns det tydligen inte så många intressanta brudar att välja mellan.



skriv ett litet blogginlägg om det, om det är något som stör dig..eller om det gör dig glad..

det är väl ändå trots DET allt handlar om med bloggande..att man ska kunna blogga om saker som man så fånigt blir irriterad över?

det är dock under bältet att publicera ut vem det riktigt handlar om..



men..det är ju iofs MIN ÅSIKT.

2008-10-31 @ 15:11:36

Kommentera vettja:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0