Lions

2008-10-31 @ 01:43:32
Alltså jag kan fan inte råför vem fan som tar åt sig av det förra inlägget. Men tydligen så blev det riktat till dig. Och jag fattar inte vart det står ditt namn skrivet, vart jag kan se att det är menat till dig. Att folk orkar kommentera något bittert till mig, som inte ens står skrivet. FATTAR BARA INTE! Finns det inga normala människor som kan läsa mellan raderna, läsa utan att försöka se något annat än det som står. Jag skriver aldrig i klarspråk. SÅ ingen ska ta åt sig, eller förstå. Skriver mest för min egen skull, och den som tar åt sig, tar ju åt sig. Och det är ju inte mitt fel, men jag vill ju inte ha massa skitkommentarer för att någon tar åt sig. Jag vägrar vara den människa som folk försöker trycka ner på grund av ingenting egentligen. Jag vill inte ens skriva någontingmen vill bara att folk ska sluta ta åt sig och att folk inte behöver läsa om man kan ta åt sig.

Nu ska jag snacka "tjejsnack" med Tove och Emma. Helgen blir nog ganska kul, vet inte riktigt vad som händer men det blir nog kul. Nu hade jag tänkt att inte uppdatera på ett tag, för jag vil inte ha mer skit. Så vi ses på bilddagboken, om jag orkar dela med mig av mitt liv till utomstående.

Kommentarer

Kommentera vettja:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0