onödigt läsande

2008-10-20 @ 22:03:53
Imorrn ska jag tatuera min sjätte tatuering, Torsdag är bara en centimeter ifrån nu, och då är det första gången vi ses, sen vi blev tillsammans. Känns nästan obegripligt, att vi inte setts en enda gång på över en månad, helt sjukt egentligen. Fattar inte hur jag kan ha låtit det gå så pass länge. Men det ska bli sjukt underbart, sushibuffé, fest, äventyr, NÄRHET, kyssar m.m. Kan knappt hejda mig,

Helgen var jag i Piteå hela helgen, fredag var vi ute i Pitholmen? Och skulle ta det lugnt, men vi tog oss några vinglas och groggar för mycket, så det ledde till alkoholpåverkning. Men det var ändå en lugn kväll ute i ingenstans, med grannar som bestod av händiga flator och massa skogsvägar med älgar på. Lördagen var det förfest hos Per, sen vidare till Malin där det väntades singstar, trevligt folk och brieost med nötter på, plus en underbart god sås, som jag slukade. Plus hemlig bål uppe på Malins rum, helt enkelt en underbar förfest. Sen bar det av till Kalles, som var hur svettigt som helst, bestod av breakdance moves, hoppande och studsande, spärrade kontokort och utspillda öl. Helt sjukt galen kväll. Och så roligt!
Tack för kaffet telemäklarna!

Har inte så jävla mycket intressant att skriva, och har inte ens orkat lägga upp några bilder på bilddagboken från förra helgen, eller denna. och kommer nog troligtvis inte göra det heller Lät jobbigt. Nu ska jag mysa med Butch, sen blir det sova, för att sedan upp och jobba imorgon. Och tatueringen kanske jag lägger upp bild på, om jag orkar. Pusshej!

bjuder på denna
Bjuder på en bild från sommaren 2007 iallafall!

Kommentarer
Postat av: favorit i repris

du är så fucking jävla het!

2008-10-21 @ 12:42:47

Kommentera vettja:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0